1 Corinthians 15:22

New International Version (NIV)

"For as in Adam all die, so in Christ all will be made alive."


Everything in this earth is created by GOD even mankind's creativity
but the original sin in mankind had make us far from GOD
so there is only way to get the creativity back
that is to DEEP into HIS HEART
that is to DEEP into HIS SOUL
that is to DEEP into HIS WORDS
THIS IS THE WAY

War jus aroung the corner!!!

今天的主日信息很棒,Dr.Sim有讲到神已经准备要给我们祝福了,
但是我们必须调整自己好叫神能够将他所预定的祝福赐下在我们的生命里面。
所以我们要”Listen&Obey“
宣告能在这七个月里调整好自己来经历神所要赐下的倾盆大雨!!!


今天是最后一天了~~~
明天就要开始为期两个星期的战役~~~
神啊~~~帮助我吧~~~


真的是烦人的小孩~~拜托静一下好吗?
哥哥爱你哦~~~要听话哦~~~=.="

今天发生了些不愉快的事,真的是让我火冒三丈!!!
坏脾气又来了,真是的~~~
给我滚吧!!!我不要有你在我生命里!!!
就原谅他们吧~~~毕竟不完全是他们的错~~~
神啊,求你给我更多的爱,好叫我是能够带着满溢出来的爱来服事你和你的百姓~~~

0 comments:

 
Copyright 2011 RedCord@